Nowe zasady wywozu nieczystości stałych nakładają na Spółdzielnię a tym samym na mieszkańców obowiązek selektywnego zbierania odpadów komunalnych mające na celu ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji. Ponadto poprzez segregację odpadów sami możemy radykalnie zmniejszyć koszty wywozu tych nieczystości.
Zarząd Spółdzielni składając deklaracje w imieniu mieszkańców zasobów Spółdzielni oraz Wspólnot Mieszkaniowych zadeklarował selektywną zbiórkę odpadów komunalnych, a tym samym zadeklarował, że opłaty za wywóz nieczystości będą wynosiły od 6,00 – 9,00 zł (w zależności od ilości osób zamieszkałych w danym lokalu mieszkalnym).
W związku z powyższym apelujemy o segregację odpadów i wrzucanie nieczystości do odpowiednich pojemników, zgodnie z obowiązującym „Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarocin”.
W najbliższych dniach do Państwa mieszkań zostaną dostarczone nowe wymiary opłat za mieszkanie w związku z wprowadzeniem nowych opłat za wywóz nieczystości a wraz z nimi dołączyliśmy wyciąg z ” Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarocin” określający dokładnie jakie odpady należy wrzucać do pojemników na selektywną zbiórkę odpadów.
Ponadto poniżej oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.jarocin.pl można szczegółowo zapoznać się oraz pobrać pliki:
- · Uchwały NR LI/316/2012 Rady Miejskiej w Jarocinie z 21 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarocin
- · Uchwały NR LI/374/2013 Rady Miejskiej w Jarocinie z 26 kwietnia 2013 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty
Zarząd
Spółdzielni Mieszkaniowej
Lokatorsko-Własnościowej
w Jarocinie